Künye   İletişim   Reklam   İhbar Hattı
Balıkesir ☀️ 26°C   |   Namaz Vakitleri
CANLI YAYIN
Uncategorized

Fenerbahçe’de Aziz Yıldırım ve yönetimi mazbataları aldı

Yayın: 10.06.2026 18:52 • Haberkesir

Fenerbahçe’de 8 yıl aradan sonra 17 bin 245 oyla yeniden başkan seçilen Aziz Yıldırım ve Yönetim Kurulu üyeleri, YDK Başkanı Şekip Mosturoğlu tarafından düzenlenen törenle mazbatalarını aldı.

İSTANBUL (İGFA) – Fenerbahçe Spor Kulübü’nün Olağanüstü Seçimli Genel Kurulu’nda kulüp tarihinin en yüksek oyuyla (17 bin 245) 8 yıl aranın ardından yeniden başkanlığa seçilen Aziz Yıldırım ve Yönetim Kurulu Üyelerimiz düzenlenen törenle mazbatalarını aldı.

Başkan Aziz Yıldırım, kongrede Divan Başkanlığı görevini yürüten Yüksek Divan Kurulu (YDK) Başkanı Şekip Mosturoğlu ile yeni ve önceki Yönetim Kurulu üyelerinin hazır bulunduğu tören Fenerbahçe Kulübü’nün binasında gerçekleştirildi.

Mazbata töreni fotoğraf çekimiyle tamamlandı.

🏠
Anasayfa

Son Dakika
🎥
Video
📩
İhbar

Menü